четверг, 16 января 2020 г.

SABAN SAULIC BOZE NE DAJ DA ME NE RAZUMEJU DOWNLOAD

Koja je pesma u reklami za Best sladoled? Treba mi pesme iz serije Alicia, tj. A ako si mislio na ovu gore, skini i bugarsku obradu pesmice, Anna - Greshish totalno, ako ne uspes, javi se na pp. Nisu Piloti, znam tu, ovu peva zenska neka, narodna je pesma. Sve se nadam da ces negde iz svitanja pronaci bolje. Bar ja tako mislim,jer svi su mu poznati! Ovu pesmu sam imao davno na nekoj kaseti ali sam je negde izgubio, a sad mi se stalno vrti po glavi ali ne mogu da se setim ni imena ni cija je. saban saulic boze ne daj da me ne razumeju

Uploader: Arakazahn
Date Added: 12 November 2008
File Size: 24.5 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 80921
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Yup, to je ta pesma ; Waban sam Santaninu verziju znao, nisam znao da je to staro Jel zna neko kako se zove original grcka stvar pesme Ponovo - Natase Bekvalac?

Pesma ima nekoliko godina, dakle cini mi se da nije bas novijeg datuma. Ali razuemju pesme jednostavno nema! Malocas sam cuo u folkoteci, ali nikako se ne mogu setiti naziva pesme.

en U pesmi se spominje "ritmo de rosa" Pa me zanima ko je tacno izvodi i da li se uopste ovako zove? Dali neko zna ko peva onu pesmu sa reklama za Avon kozmetiku. Mene interesuje da li neko zna kako se zove jedan remix na ovu pesmu?

Nije ''Poginimo stupove'', ova je nova Treba fazumeju ime pesme Refren ide: Jedina si vredela od svih ova je sa nekog Radijskog festivala. Ti lepsa si od svakog sna, da moja si, al' si njegova.

Zna li neko koja je to tacno pesma verovatno neki remix flash dance-a ili tako nesto.

Pani ko foka jastai futyo hamro maya download trial

Dali neko zna tacan naziv pesme? Kazalista i tako tih "baladackih" izvodjaca?

saban saulic boze ne daj da me ne razumeju

Hvala puno, aj ako ti se vise ne spava ha ha pogledaj i ovo za calcio jos jednom hvala. Inace,u poslednje vreme se slusa cesto. Ko peva pesmu nesto uvezi sportske kladionice?

saban saulic boze ne daj da me ne razumeju

Dragan Bjelogrlic, Nikola Kojo, Corba Mada ja slusam klasiku hteo bih da postavim pitanje ima li negde na netu neka stara stvar zove se "Voz za srecu" a peva je Nervozni postarmolio bih da mi pomognete jer stariji brat je teski narodnjak i stalno me smara ovim pitanjem.

Slazem se - i meni se veoma dopala Imam samo ovo malo reci pesme. Za C4 i tuborg ti pise negde u ranijim postovima. Paani ko foka jastai futyo hamro maya by. Postoji li ova pesma?

FILMSKA MUZIKA)))) [Archive] - forum

Booze pesma je od pre par godina i sigurno se zove "down" mislim da nema drugih reci sem "down, down, down Inace pesma traje ovde 48 sekundi, jel i kod tebe tako Urose?

Na kojem jeziku pevaju u pesmi "lullabye" Caffe Del Mar?

saban saulic boze ne daj da me ne razumeju

Mislim da je Frameless-I try. Da bi se setili reklame, reci su sledece: Ne mogu da nadjem po tom naslovu: Ona riba sto igra u stanu a tip je ea preko terase Preslava - Dqvolsko jelanie kad budete trazili pesmu na p2p programu. Mene zanima kako se zove pesma, ko je izvodjac i ako je neko ima neka mi posalje PP da mu javim mail, a refren je nesto kao:

Комментариев нет:

Отправить комментарий